Veel gestelde vragen

  • Klus aanmelden?

    1.    Klus aanmelden: Via de website kun je eenvoudig je klus aanmelden

    2.    Beoordeling: Het team beoordeelt je aanvraag, voor kleine klussen kan dit op basis van de verstrekte informatie en foto's. Het kan zijn dat je om wat aanvullende informatie wordt gevraagd.

    3.    Contact: Binnen drie werkdagen neemt de klusser contact met je op om de details te bespreken en een afspraak in te plannen. Wees dus bedacht op een telefoontje. 

    4.    Uitvoering: Op de afgesproken datum komt een de klusser naar je toe om de klus uit te voeren. 

    5.    Facturatie: Bij het afronden van de klus teken je voor de oplevering en wordt de factuur vanuit het hoofdkantoor verzonden. Je hoeft dus geen contant geld in huis te hebben.

    6.    Betalingstermijn: We hanteren een betalingstermijn van 7 dagen.

  • Hoe kan ik contact opnemen?

    Je kunt ons bereiken door het contactformulier op onze website in te vullen of te mailen naar info@deklusbakfiets.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Heb je een dringende vraag? 

    Dan kun je ons ook telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag, tussen 09.00 en 17.00 uur. Het telefoonnummer van het dichtstbijzijnde filiaal vind je op onze website via deze link

  • Niet helemaal tevreden?

    We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze werkzaamheden en service. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn over de uitgevoerde werkzaamheden of de werkwijze van een klusser, neem dan gerust contact op met de klusser of de locatie via deze link.

    Samen zorgen we ervoor dat je probleem snel en naar tevredenheid wordt opgelost!

  • Hoe werkt het met materialen?

    Na het aanmelden van je klus via onze website, nemen wij contact met je op. Tijdens dit gesprek overleggen we welke materialen nodig zijn voor de klus.

    Wij kunnen de materialen altijd voor je verzorgen. Houd er rekening mee dat de kosten van de materialen én de tijd die wij besteden aan het verzamelen hiervan, worden gerekend als gewerkte uren

    In de basis maken wij gebruik van ons eigen materiaal, tenzij vooraf anders is afgesproken.

  • Btw-tarieven op werkzaamheden en materialen?

    Over de gewerkte uren geldt standaard een btw-tarief van 21%.
    Voor specifieke klussen zoals schilderwerk, behangwerk of isolatieklussen geldt echter een btw-tarief van 9% over de gewerkte uren en materialen, wanneer de woning ouder is dan 2 jaar.

  • Algemene- en servicekosten?

    De algemene servicekosten zijn kosten die wij in rekening brengen om ervoor te zorgen dat de klusser optimaal voorbereid op de juiste plek kan zijn, het proces soepel en efficiënt verloopt, zodat we jou de best mogelijke service kunnen bieden.

    Deze kosten omvatten:
    •    Voorbereidingstijd: Tijd die nodig is om de klus zorgvuldig voor te bereiden.
    •    Administratieve uren: De tijd die zowel de klusser als de planning besteden om alles van begin tot eind correct te documenteren en af te handelen.

  • Wat is het minimale starttarief?

    De minimale klustijd kan verschillen per locatie. Kijk bij het aanmelden bij de voorwaarden in het  aanmeldformulier wanneer je de juiste locatie hebt geselecteerd.  
  • Nemen jullie ook afval mee?

    Omdat wij op de fiets komen, kan het voorkomen dat we beperkt zijn in de hoeveelheid afval die we kunnen meenemen. Dit stemmen we vooraf met je af, zodat we samen tot een passende oplossing komen.

  • Afspraak wijzigen

    Mocht de afgesproken datum toch niet goed uitkomen, dan kun je je afspraak eenvoudig wijzigen door contact op te nemen met de klusser of met de locatie via e-mail of telefonisch.

    Houd er echter rekening mee dat bij wijzigingen op dezelfde dag een bedrag van 1 uur arbeid in rekening wordt gebracht. Dit is om de tijd en voorbereiding van onze klussers te compenseren.

  • Hoe werkt betalen?

    Betalen bij De Klusbakfiets is eenvoudig:
    1.    Factuur ontvangen:
    Na afronding van de klus ontvang je van ons een duidelijke factuur met een overzicht van de gewerkte uren, gebruikte materialen en eventuele extra kosten.
    2.    Betaalmethoden: (We accepteren geen contante betalingen)
    Je kunt het factuurbedrag overmaken naar het rekeningnummer dat op de factuur staat vermeld. Vermeld hierbij altijd het factuurnummer als referentie. 
    3.    Betalingstermijn:
    De factuur dient binnen de afgesproken betalingstermijn van 7 dagen te worden voldaan.
    4.    Herinneringen:
    Mocht de betaling onverhoopt niet op tijd worden voldaan, sturen wij je een herinnering. Na meerdere herinneringen kunnen er extra kosten worden berekend.
    Heb je vragen over je factuur of betaling? Neem dan contact op met jouw locatie met deze link.


Meld hier je klus aan

 

Heb je een andere vraag?

Neem vrijblijvend contact met ons op. We reageren binnen een week.