Veel gestelde vragen

  • Hoe werkt De Klusbakfiets?
    Wanneer je een klus hebt, meld je deze via de website bij ons aan. Wij zullen vervolgens binnen 3 werkdagen contact met je opnemen om de klus te bespreken en deze in te plannen.
    Heb je een grote klus, dan komen we graag bij je langs om alles te bekijken en door te spreken.
  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Je kan 24 uur per dag contact opnemen door ons contactformulier in te vullen. Daarnaast zijn wij van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Het telefoonnummer van het dichtstbijzijnde filiaal vind je hier.
  • Wat als ik een klacht heb?
    Als je onverhoopt niet tevreden bent over de werkzaamheden of de werkwijze van een klusser, dan kun je contact opnemen met de partner van het filiaal. Kom je er met hem/haar niet goed uit, dan kan je jouw klacht mailen naar info@deklusbakfiets.nl en dan wordt deze opgepakt.
  • Moet ik het materiaal al in huis hebben?
    Na het aanmelden van de klus via de website, nemen wij contact met je op. Dat is ook het moment dat we zullen overleggen over de benodigde materialen. Wij kunnen altijd de materialen verzorgen, maar realiseer je dan wel dat wij de kosten hiervoor zullen doorrekenen op de factuur incl. de tijd die het ons gekost heeft om deze materialen te verzamelen.
  • Hoe zit het met de btw?
    Over gewerkte klusuren, wordt een btw tarief gerekend van 21%.
    Mocht je een schilderklus/behangklus/isolatieklus hebben, dan wordt over de gewerkte uren 9% btw gerekend.

    Materiaal dat wij gebruiken voor de klus aan jouw adres valt altijd onder de 21% btw regeling.
  • Wat valt er onder de algemene- en servicekosten?
    De algemene- en servicekosten zijn kosten die wij rekenen om de klusser zo voorbereid mogelijk op de juiste plek te krijgen. Dus alle voorbereidingsuren vallen hier onder en alle administratieve uren die de klusser en partner hebben om van a tot z alles juist op papier te hebben vallen hier onder.
  • Wat is het minimale starttarief?
    Wij hanteren een minimaal starttarief van 1 uur. Daarna wordt per kwartier de klustijd verrekend.
  • Nemen jullie ook afval mee?
    Wij nemen uiteraard het afval mee dat ontstaat bij de werkzaamheden. Als je wil dat wij nog extra afval afvoeren, is dit ook mogelijk, maar dan zullen we de kosten daarvoor in rekening brengen.
  • Kan ik mijn afspraak verplaatsen?
    Wij maken altijd op voorhand een afspraak met je wanneer de werkzaamheden plaats gaan vinden. Uiteraard kan het voorkomen dat deze datum toch niet goed past. Je kan dan via de mail of telefonisch je afspraak verzetten door de partner van uw filiaal te benaderen.
  • Hoe kan ik betalen?
    Betalen verloopt middels een factuur die je achteraf over de werkzaamheden zult ontvangen. Deze komt via de mail jouw kant op binnen twee weken na afronding van de werkzaamheden.
    Heb je geen factuur ontvangen? Kijk dan even extra in je spamfilter of vraag ons de factuur nogmaals te versturen.


Meld hier je klus aan

 

Heb je een andere vraag?

Neem vrijblijvend contact met ons op. We reageren binnen een week.